Jsme servis zaměřený na mimozáruční opravy přednostně notebooků všech značek, typů a dále pak i dalších zařízení spotřební elektroniky jako herní konzole, chytré telefony atd.
Dále Vám můžeme nabídnou záchranu vašich dat z poškozených záznamových zařízení jako jsou pevné disky, SD paměti atd.
Proč si nechat opravit notebook od nás?
- zkušenost v oblasti servisu notebooků, netbooků
a zařízení s podobnou konstrukcí all-in-one - rychlý a efektivní přístup na celém území České republiky
- možnost svozu zařízení po celé České republice
- bezplatná doprava od nás
- bezplatná diagnostika zařízení
- disponujeme speciálním zařízením na opravy a diagnostiku elektroniky a bga
- vždy Vás kontaktujeme o závadě a možnostech opravy a projednáme s vámi nacenění zakázky
Jak postupovat při posílání zakázky na opravu
Zařízení k opravě můžete buď doručit osobně na kontaktní adresu nebo jej zaslat obchodním balíkem na tutéž adresu. Do balíku nezapomeňte přiložit své kontaktní údaje a krátký popis závady, případně co požadujete opravit. Na základě tohoto přibaleného dokumentu Vám bude telefonicky sdělena závada přístroje a nacenění opravy a další údaje o zakázce.
- Zařízení k opravě je nutné řádně zabalit, tak aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození.
- K zařízení přibalte svoje kontaktní údaje (hlavně telefonní číslo a email a podrobný popis projevu závady) na základě kterých vás budeme informovat o stavu vaší zakázky.
- Pokud nebude písemně potvrzeno NERUČÍME za data uložená na datových úložištích. Za příplatek Vám je bude-li to technicky možné, zazálohujeme.
- Neposílejte nám k zařízení příslušenství jako jsou myši, brašny, kabely, adaptéry, software, které vyloženě nesouvisí se závadou notebooku.
Termíny oprav
- u softwarových závad preferujeme co nejkratší dobu servisu obvykle do 48 hodin.
- u hardwarových závad se doba opravy stanovuje podle míry poškození zařízení. obvykle 1-5 dnů.
- požaduje li zákazník expresní opravu, je toto nutno konzultovat předem (dostupnost dílů atd) .Tato služba je za příplatek dle rozsahu opravy a požadovaného termínu.
- u méně obvyklých zařízení a při nutnosti objednávky dílů ze zahraničí se doba stanovuje individuálně dohodou.
Náš postup práce
- po převzetí notebooku na servis, provedeme bezplatnou diagnostiku a s ohledem na vaše požadavky (dokument přibalený k zakázce) stanovíme postup opravy vašeho zařízení.
- obvykle ten den nebo nejpozději druhý den od obdržení vaší zakázky vás telefonicky kontaktujem a informujeme vás o závadě zařízení, příčině proč k závadě došlo a konečné ceně opravy.
- po vámi schválené ceně začne oprava.
- oprava notebooku trvá obvykle 1-2 dny (záleží na obtížnosti opravy, v případě složitějších zásahů nebo nutnosti dodávky náhradního dílů se doba opravy obvykle prodlouží)
Záruky
- na všechny druhy oprav poskytujeme záruční lhůtu v délce 3 měsíců.
- na nové náhradní díly použité na opravu poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců
V případě Vašeho zájmu o naše servisní služby máte hned několik způsobů jak nás kontaktovat.
- Primárním kontaktem je emailová adresa helpdesk@microware.cz z této adresy Vás také budeme kontaktovat s informacemi o zakázce nebude-li domluveno jinak. Automatizovaný systém zajistí aby se Váš požadavek někde nezatoulal ???? Ovšem je také možné, že Váš vadný počítač byl jediným přístupovým bodem k internetu, pak samozřejmě použijte variantu 2.
- Urgentní dotazy směřujte na naší bezplatnou linku 800 100 327.
- Předběžné informace o možnosti opravy atp. můžete rovněž zjistit zadáním dotazu do našeho poptávkového systému zde.